Tuesday, November 8, 2011

SALAM LEBARAN


SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA

SALAM SERIBU KEMAAFAN DARI SAYA NOR SALEHAH KEPADA SEMUA RAKAN BLOGGER SAYA..
Raya Aidiladha tahun ni paling hambar kerana kakak ku tidak pulang..
Nmun ku harus bersabar..baju raya hanya ku pakai selama 1jam sahaja..
Biasanya setiap kali selepas solat ari raya aku akan melaram dgn dia..p tahun ni
semua tu tidak ku buat..agak la sedih..especially when i see others picture with their family
happily ...Tahun ni familyku xwat korban..so..ayah ku hanya menolong orang kampung je la
....
Kepada semua umat islam..saya mengucapkan SELAMAT HARI RAYA KORBAN..
Semoga amalan korban kita tahun ni diterima NYA..
Amin...

papepon...semua yang berlaku ada hikmahnye..ak redha dgn ujian NYA..


Bahasa selembut sutera ada kala berbisa...
Janji dilafaz tak semua dikota..
Tanggungjawab ada yang tak sempurna...
Pergaulan persahabatan ada yang terguris jiwa...
Ini suka duka kehidupan..
Dibulan yang mulia ini..
Saya menyusun seribu kemaafan dari hujung rambut 
hingga hujung kaki..
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...